Winkelwagen
€ 0,00 - excl. verzendkosten

Recent toegevoegd

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat kost mijn abonnement na verlenging?
Bij verlenging gelden de voorwaarden en abonnementsprijzen van de desbetreffende uitgevers. Deze kunt u checken in het colofon of de website van het desbetreffende blad tijdschrift.


Kan ik een abonnement cadeau geven?
Het 20 euro abonnement stopt automatisch en is dus geschikt om cadeau te geven.


Welk tijdschrift is geschikt voor mijn (klein)kind?
Als standaardindicatie gelden de leeftijden:

  • Wild van Freek: jongens en meisjes van 7 tot 10 jaar
  • Tina: meisjes van 7 tot 10 jaar
  • Quest Junior: jongens en meisjes van 7 tot 12 jaar
  • Donald Duck: Jongens en meisjes in de leeftijd van 7-12 jaar
  • Zo zit Dat: Jongens en meisjes van 7 tot 13 jaar
  • National Geographic Junior: jongens en meisjes van 9 tot 14 jaar

Afhankelijk van de individuele ontwikkeling van het kind kunt u afwijken van bovenstaand advies.

Kan ik telefonisch bestellen?
U kunt alleen een bestelling doen via de website. In geval van vragen mail met onze klantenservice via
echteheldenlezen@blink.nl

Online bestellen lukt niet. Wat nu?
Wellicht is er een internetstoring. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 64 (lokaal tarief). Zij kunnen ook controleren of wij uw bestelling juist hebben ontvangen.


Hoe bestel ik een abonnement?
U kunt een abonnement bestellen via onze webshop: www.echteheldenlezen.nl

Ik heb nog geen bevestiging vanuit de uitgever ontvangen.
Na uw bestelling ontvangt u binnen 14 dagen een bevestiging van de uitgever van uw gekozen tijdschrift. 
Zijn er meer dan 14 dagen verstreken? Neem dan direct contact op met de klantenservice van:

Kan ik een abonnement bestellen voor in het buitenland?

Nee, de abonnementen van Echte Helden Lezen zijn alleen geldig in Nederland.
Mocht u toch een van de bladen willen ontvangen op een adres in het buitenland, neem dan rechtstreeks contact op met de uitgever van het desbetreffende tijdschrift.

Kan ik de tijdschriften ook in de winkel kopen?
Alle titels zijn ook los verkrijgbaar in de supermarkt of boekhandel.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Een deel van de abonnementen stopt automatisch (20 euro). Dit staat specifiek vermeld bij het abonnement in de webshop. In de overige gevallen kan het abonnement worden opgezegd door middel van een telefoontje, e-mail of brief aan de desbetreffende uitgeverij. De contactgegevens van de uitgeverij vind u in het colofon van het desbetreffende tijdschrift.

Stopt mijn abonnement automatisch of is het doorlopend?
Wanneer je een abonnement bestelt, ontvangt u een welkomst-e-mail. Hierin staat vermeld of je abonnement automatisch stopt of doorlopend is.

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Neem hiervoor contact op met de betreffende uitgeverij. De contactgegevens van de uitgeverij vindt u in het colofon van het desbetreffende tijdschrift.

Ik heb verkeerde gegevens ingevoerd tijdens mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Als je een verkeerde aanvraag heeft gedaan, neem dan contact met ons op via echteheldenlezen@blink.nl

Wanneer ontvang ik het eerste tijdschrift?
De afzonderlijke uitgevers zijn verantwoordelijk voor de verzending van het tijdschrift. De standaardlevertijden bedragen:

  • Weekblad: Tussen 4 en 6 weken.
  • Maandblad: Tussen 5 en 8 weken.

Bovenstaande levertijden zijn richtlijnen die worden gehanteerd door de uitgevers. Het kan echter voorkomen dat levertijden afwijken. Duurt de levering veel langer dan aangegeven richtlijnen, neemt u dan contact op met de betreffende uitgever.

Wanneer ontvang ik de specials?
Neem hiervoor contact op met de betreffende uitgeverij. De contactgegevens van de uitgeverij vindt u in het colofon van het desbetreffende tijdschrift.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een abonnement?
U betaalt geen verzendkosten voor abonnementen binnen Nederland. Verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen.

Hoe betaal ik in de webshop?
Het is alleen mogelijk om te betalen via IDeal. Bij een iDeal-betaling betaalt u direct via uw eigen bank doormiddel van internetbankieren. Bij een doorlopend abonnement betaalt u de vervolgtermijn altijd middels automatische incasso. Bij het afrekenen wordt dan ook alsnog om uw rekeningnummer gevraagd. Controleer je bestelling en accepteer de voorwaarden. Klik vervolgens op afrekenen om de bestelling af te ronden.

Let op: de vervolgtermijn van je abonnement betaalt u altijd via automatische incasso.

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen?
Neem contact op met de uitgever van het betreffende tijdschift. De contactgegevens van de uitgeverij staan in het colofon van het tijdschrift of dagblad.

Ik heb een klacht over de bezorging. Waar kan ik terecht?
Neem contact op met de uitgeverij van het door u bestelde tijdschirft.

Kan ik voor een specifieke ingangsdatum kiezen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Wanneer kan ik een eerste nummer verwachten?
Dit is afhankelijk van welk abonnement u hebt aangevraagd. Bij weekbladen geldt een levertijd van 3 tot 5 weken en een maandblad ontvangt u gemiddeld na 6 weken.
Wilt u exact weten wanneer je het eerste nummer ontvangt? Neem dan contact op met de klantenservice van de desbetreffende titel.

Waar is het boekje van Echte Helden Lezen verkrijgbaar?
Het boekje van Echte Helden Lezen wordt uitgedeeld op scholen in Nederland in de groepen 5 tot en met 8. Scholen hebben de boekjes bij ons kunnen aanvragen. Het kan zijn dat uw school de boekjes nog moet uitdelen of dat de uw school heeft besloten niet mee te doen aan de verspreiding. Mocht uw zoon/ dochter nog niks hebben ontvangen, vraag het dan even na op de school van uw kinderen. 
Mocht u het boekje niet op school ontvangen, maar toch nieuwsgierig zijn geworden, dan kun je het boekje ook hier digitaal lezen op onze website.

Andere vragen?
Staat je vraag er niet bij? Stuur een e-mail naar: echteheldenlezen@blink.nl.
Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur.

 

 

Even geduld a.u.b.

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen